Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: | Мектеп: |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: |
Сынып: | Қатысқандар саны: | Сынып: |
Сабақтың тақырыбы: | Лабиринттан шығу жолды табу |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | • Орындаушылар мен жүйелік командалар мысалдарын келтіру; • Алгоритмді ауызша түрде ұсыну |
Сабақ мақсаттары | алгоритмді ауызша түрде ұсыну лабиринттан өту үшін бағыт құру |
Жетістік критерийлері | алгоритм анықтамасын тұжырымдау алгоритмді ауызша түрде ұсыну орындаушылар мен жүйелік командалар мысалдарын келтіру оңтайлы бағыт табу |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар алгоритмді өту алгоритмін суреттей алады Диалог пен хатқа арналған пайдалы сөздер: Егер… (шарт), онда … Аталмыш мәселені шешу үшін мен … Ұсыныстарды таныстру үшін мен келесіні таңдадым … Менің бағдарламам келесі командалардан тұрады … |
Құндылықтарды дарыту | Өмір бойы оқу, бірін бірі бағалау |
Пәнаралық байланыстар | Логика, математика |
Бастапқы білім | Осы сабақ алдында оқушылар нені білді және нені білу қажет? (негізгі , фактілер, формулалар, теориялар) Қолданыстағы білімді қалай жетілдіруге болады? |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы | Ұйымдастыру сәті Оқушылармен амандасу, қатысушыларды тексеру Сабақтың тақырыбы мен мақсатын құру Оқушылардан лабиринтті қайда кездестіргені туралы мысал келтіруін сұраңыз. Оқушылардың жауаптарының қосымшасы ретінде лабиринттер мен құрылыс мысалдары слайдтар пайдалану. Оқушылармен біріге отырып, сабақтын мақсатын анықтау/оқыту мақсаты | презентация |
Сабақтың ортасы 5 мин 10 мин | Оқушылармен бірге Робот орындаушыны еске түсіру (Г) Оқушыларға Робот орындаушы бұйрығын қандай жүйеден құралатыныны туралы кесте құрып оны есте сақтау Бұйрық | Сипаттау | сол | Роботты солға қарай бір торға жылжыту. Сол жақта тосқауыл болса, кері қайтады. | оңға | Роботты оңға қарай бір торға жылжыту. Оң жақта тосқауыл болса, кері қайтады. | жоғары | Роботты жоғары қарай бір торға жылжыту. Жоғарыда тосқауыл болса, кері қайтады. | төмен | Роботты төмен қарай бір торға жылжыту. Төменде тосқауыл болса, кері қайтады. |
Оқушыларды лабиринттен өтудің тиімді жолын табу әдістерімен таныстыру. Оқушыларға бірнеше мүмкін жолдарды көрсетіп, ең тиімдісін таңдау. Бұл жағдайда ең тиімді жол деп ең қысқа жол саналады. Практикалық жұмыс Оқушыларға лабиринт бейнеленген сурет тарату. Оқушыларға робот арқылы лабиринттен өту алгоритм тапсырмаларын жұптаса отырып орындауды ұсыну. Оқушыларға бір-бірімен лабиринттен өту үшін өз алгоритмдерімен алмасуды ұсыныңыз. Нәтижелерді талқылау. Бағытты таңдаңыз «Бағыт» және «таңдау» сөзін анықтаңыз. (К.И) Оқушыларға кітаптағы лабиринт бейнесі бар парақшалар ұсыныңыз. Олар лабиринттен өтудің үш түрлі жолын тауып, оларды түрлі түстермен белгілеу қажет. Оқушыларға алгоритімді жазу барысындағы тестілеудің қажеттілігін түсіндіріңіз. Мұғалім жұмысты бақылайды. Алгоритмнің дұрыстығын тексеру үшін, тапсырманы орындаған соң сағат тілі бойынша ауысу. Қате табылған жағдайда оны бірлесе отырып дұрыстауды сұраңыз. Нәтижесін сыныппен талқылаңыз. Қосымша тапсырма (К) Оқушылардан лабиринттегі элементтердің барлығын жинау арқылы өту алгоритімін жазуды сұраңыз
| Лабиринт СУРЕТІ http://www.iboard.co.uk/iwb/Controlling-Round-a-Route-693 |
Сабақтың соңы | Оқушыларға сабақта өткен білімді еске түсіруді ұсыныңыз: Мүмкін жауаптар: 1. «Бағыт», «таңдау» сөздерімен жақынырақ таныстық, 2. Ауызша алгоритм құруды үйрендік 3. Оқушылармен ең қиын болған сабақ бөлімін талқылаңыз | |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
Қосымша тапсырмалар орындау. Оқушыларға көмек көрсету. | Алгоритмді ауызша түрде ұсыну Робот орындаушы бұйрығын пайдаланады Виртуалды орындаушы үшін тиімді бағыт таңдау мүмкіндігімен танысады. | Денсаулықты сақтау технологиясы, Денешынықтыру сәттері және қозғалыс белсенді түрлерілігі. Сабақта пайдаланылатын қауіпсіздік ережесінен қолданылған тармақтар. |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
| | | | | | | | |